Politica de retur

Ultima actualizare: 01.06.2026

1.In conformitate cu dispozitiile OG 34/2014, aveti dreptul de a va retrage din contract si a returna produsele comandate fara a preciza motivele , in termen de 14 zile calendaristice de la data comenzii.

1.2 Pentru a va exercita dreptul de retragere din contract, trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din contract utilizand fie o declaratie neechivoca(trimisa pe e-mai sau prin posta) fie folositi  modelul de formular de retragere de pe site-ul nostru.In aceste cazuri va vom comunica confimarea de primire a formularului de retragere. In lipsa unei atentionari scrise din partea dv , actele materiale de restituire nu valoreaza juridic retragerea din contract.

1.3 In cazul retragerii, veti  returna produsele comandate si primite,  in termen de 14 zile de la data la care ati comunicat decizia de retragere/cererea de retur. Termenul este respectat daca bunurile sunt expediate inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

1.4 Plata transportului bunurilor returnate se suporta de cumparator .

1.5 Returnarea contravalorii produselor returnate se face de catre vanzator, in termen de 14 zile de la primirea notificarii de retragere/cererii de  retur , insa vanzatorul, poate amana plata  pana la primirea produselor returnate de cumparator. Sumele aferente se ramburseaza folosind aceiasi modalitate de plata pe care a folosit-o cumparatorul, cu exceptia cazului in care vanzatorul a  fost de acord cu alta modalitate de plata. Coletul va fi insotit de factura .

1.6 Cumparatorul poate opta in schimbul contravalorii bunurilor returnate sa aleaga alte produse din magazinul online .

2. Returnarea produselor :

2.1Orice reclamatie privind livrarea comenzii (ambalaj distrus/deteriorat, produs neconform)se face pe adresa de mail:banemi.srl@gmail.com si  va fi adusa la cunostiinta in termen de 48 de ore de la receptionarea produselor urmand ca aceasta sa fie solutionata in timp util.

2.2Produsele returnate trebuie sa fie ambalate corespunzator in folie cu bule si cutie de lemn unde este cazul.

2.3 Trimiteti coletul cu produsul si factura din coletul primit la o adresa ce va fi comunicata de noi.( poate fi indicate adresa )

3. Produse care nu se returneaza:

3.1In cazul in care, produsul a fost desigilat /desfacut sau au fost indepartate elemente care il fac impropiu pentru a fi vandut ca produs nou, produsul   nu se returneaza .

3.2 in cazul returnarii unui produs deteriorat , (cutia de cadou,eticheta distrusa) plata daunelor  cade in sarcina cumparatorului in acest caz banii returnati fiind proportionali  cu valoarea bunului returnat.

4. Anularea comenzii

4.1In situatia in care a fost trimis un alt produs decat cel comandat  il puteti returna , vom suporta noi cheltuielile de transport si va vom trimite produsul cerut imediat ce vom primi coletul.

In cazul in care produsul comandat nu mai este pe stoc, vi se va returna integral contravaloarea acestuia sau veti avea posibilitatea sa selectati alte produse de pe site  in limita sumei achitate catre vanzator.

4.2 Daca ati comandat gresit modelul puteti returna produsul pentru a fi schimbat, cu conditia ca atat produsul cat si ambalajul sa fie nedesfacute si nederiorate in nici un fel. In acest caz taxele de transport vor fi suportate de cumparator.

Descarcă formularul